QR-kody towarzyszą nam w wielu miejscach na co dzień. Do odszyfrowania zakodowanej informacji służą nam aplikacje na urządzenia mobilne. Coraz częściej QR-y pojawiają się także w publikacjach i opracowaniach edukacyjnych. Są jednym z najprostszych i bardzo wdzięcznym narzędziem edukacyjnym. Dzięki nim lekcja przestaje być nudna i statyczna, a zaczyna być podróżą i odkrywaniem. O tym, jak wykorzystać QR-kody na zajęciach z małymi dziećmi w klasach 1-3, opowiadała podczas konferencji INSPIRACJE WCZESNOSZKOLNE 2016 Joanna Apanasewicz z Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Konina Żagańskiego, członkini grup Superbelfrzy i Superbelfrzy Mini. Warto dać się przekonać do wykorzystania tych tajemniczych kwadracików...
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2016 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Fundacja Orange, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Partnerem globalnym konferencji była Kulczyk Foundation.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz