Matematyki można uczyć aż do zanudzenia, siedząc z dziećmi w ławkach. Ale można też wyjść z klasy na szkolny dziedziniec, skwer, do ogrodu itp. i tam uczyć matematyki "na podwórku". Różnica jest istotna - dzieci nie tylko się uczą, ale też bardziej angażują się, kombinują, wykorzystują wiedzę, którą zdobyły w trakcie kształcenia. O dobrych pomysłach na matematykę opowiadała podczas INSPIRACJI WCZESNOSZKOLNYCH 2016 Beata Skrzypiec z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piasku. Naśladujmy!
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2016 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Fundacja Orange, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Partnerem globalnym konferencji była Kulczyk Foundation.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz