Klocki w życiu dzieci są wszechobecne i towarzyszą im od najmłodszych lat, przyczyniając się do rozwoju kreatywności, logicznego myślenia i wyobraźni. Dzięki producentom klocków takim jak np. Lego, klocki utrzymują swoją popularność także wśród starszych dzieci, które otrzymują coraz bardziej złożone i wymagające zestawy (także w szkołach, m. in. na robotyce). Ale mimo tego szkoły nie wykorzystują w pełni potencjału edukacyjnego klocków. O tym, jak można rozwijać kreatywność i logiczne myślenie dzieci w szkole podstawowej i gimnazjum, mówił podczas INSPIR@CJI WCZESNOSZKOLNYCH 2017 Jacek Suliga, nauczyciel wspomagający z Gimnazjum nr 13 w Łodzi i twórca programów Lego Math oraz Mobilna Akademia Lego Education.
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2017 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Fundacja Orange, Squla, DrOmnibus, EduSense oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Partnerem globalnym konferencji była Kulczyk Foundation.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz