Od pierwszej klasy szkoły podstawowej nauczyciele poświęcają dużo czasu na naukę pisania najmłodszych uczniów. Wyzwań jest wiele. Trzeba uczyć odpowiedniego chwytu, wybierać odpowiednie narzędzia do pisania, zmuszać dzieci pisać w liniach, wprowadzać mozolnie literki, zwracać uwagę na łączenie liter, itd. Łatwo nie jest, o czym wie zdecydowana większość nauczycieli wczesnoszkolnym. Ale czy tak naprawdę pozwalamy dzieciom pisać? Na konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2017 na naukę pisania w klasach I-III zwróciła uwagę Beata Skrzypiec z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Piasku, członkini nauczycielskich grup Superbelfrzy RP i Superbelfrzy Mini.
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2017 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Fundacja Orange, Squla, DrOmnibus, EduSense oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń. Partnerem globalnym konferencji była Kulczyk Foundation.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz