Narzędziownik zd@lnej nauczanki to subiektywny przegląd programów, aplikacji i projektów, które wielu nauczycieli wykorzystywało w okresie zdalnej nauki. Wiele z nich nadal można wykorzystać podczas zajęć, ponieważ sprawdzają się również w stacjonarnym trybie nauki. Dobrym przykładem takiego narzędzia jest klasowy blog. To taka wspólna, bezpieczna przestrzeń, w której uczniowie mogą znaleźć dydaktyczne, interaktywne gry i zabawy oraz materiały z zajęć lekcyjnych (filmy, prezentacje, przydatne linki…). To również doskonała forma wsparcia uczniów nieobecnych w szkole, mających trudności w nauce, ale i tych, którzy mają potrzebę ponownego odtworzenia edukacyjnych zasobów z danej lekcji, utrwalenia sobie wiedzy z danego obszaru, poćwiczenia jakiejś umiejętności. O tym, co jeszcze warto zachować z nauczania w czasach pandemii opowiadała podczas INSPIR@CJI WCZESNOSZKOLNYCH Monika Walkowiak ze Szkoły Podstawowej w Kamieńcu Wrocławski, członkini społeczności Superbelfrzy RP.
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2022 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Learnetic, Fundacja Szkoła z Klasą (Program Asy Internetu), Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog (Amazon Kindloteka i Minecraft Education) oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz