Nie wszystkie projekty muszą się udać. Zarówno uczniowie, jak i nauczyciele (ci może nawet więcej), wiedzą, że zaplanować, przeprowadzić projekt i jeszcze osiągnąć założone rezultaty, to nie jest łatwa sprawa. A co, jeśli się nie uda? W szkołach panuje „kultura błędu” – zrobisz błąd: źle. Ale czy tak samo jest z projektami edukacyjnymi? Po co je realizujemy? Czy nieudany z jakiegoś powodu projekt może przynieść pozytywne edukacyjne korzyści realizatorom? Posłuchajmy wystąpienia podczas INSPIR@CJI 2020 Michała Kociankowskiego, eksperta Wydawnictwa Nowa Era i członka władz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE 2020 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Amazon - Kindloteka STEM, Cartoon Network, Learnetic, Microsoft, Nowa Era, Photon, Skriware, Wakelet oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz