Góry Zachowania jest to pewne narzędzie służące działaniom wychowawczym w szkole. Są one pomysłem, który co najmniej od 15 lat jest realizowany w Szkole Podstawowej nr 24 STO na Bemowie. Jest to sposób na rozwijanie refleksji dzieci nad własnym zachowaniem. Najważniejszy jest pierwszy krok tej wspólnej podróży ucznia, rodzica i nauczyciela. „Staram się pokazywać rozwiązania, które stosujemy w naszej szkole i które są stosunkowo łatwe do wprowadzenia. Dzisiaj chcę opowiedzieć o górach zachowania” – mówiła Ewa Pytlak, wicedyrektor SP 24 STO podczas INSPIR@CJI WCZESNOSZKOLNYCH 2019 w Warszawie. „Oczywiście punktem wyjścia w szkole powinna być próba odpowiedzi – czy w ogóle oceniać zachowanie? Czym jest ocena z zachowania? Jak oceniać? Kto powinien oceniać?”.
***
Organizatorami konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2019 były: Edunews.pl, Think Global, Fundacja THINK!. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli Superbelfrzy RP oraz Superbelfrzy Mini. Partnerzy konferencji: Fundacja Orange, Learnetic S.A. oraz Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz